Ενισχύοντας την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των παιδιών κατά την επιστροφή στο σχολείο στην περίοδο της πανδημίας COVID-19
Η επάνοδος στο σχολείο σε περίοδο πανδημίας μετά από μεγάλο διάστημα σηματοδοτεί την επιστροφή στην καθημερινότητα και τη ρουτίνα. Ωστόσο, στην παρούσα φάση, η επιστροφή στο σχολείο αποτελεί μία ιδιαίτερη συνθήκη για το εκπαιδευτικό προσωπικό, τις οικογένειες και τους/τις μαθητές/μαθήτριες που διαμορφώνεται με βάση την μοναδική εμπειρία της πανδημίας για κάθε μέλος της σχολικής κοινότητας ξεχωριστά.
Νέο φυλλάδιο από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του Τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών: